Vše, co by vás mohlo zajímat.
-
Nabízíme kávový catering na akce všeho druhu. Kávu připravujeme výhradně výběrovou, dbáme na kvalitu surovin i proces přípravy.
Na mlýnek rády zvolíme pražírnu dle vašeho výběru, pokud však tápete, můžete nechat výběr zrnek kompletně na nás. Snažíme se udržovat si přehled v nabídce českých i zahraničních pražíren, pravidelně ochutnáváme a máme svoje favority!
Mléko používáme výhradně čerstvé, plnotučné. Pokud si potrpíte na farmářské mléko z kontrolovaných chovů, rády vám kávu připravíme s mlékem ze Šumavské mlékárny. Alternativní mléka jsou samozřejmostí, a to bez příplatku - jen nám předem sdělte, jaké máte rádi.
Každou nabídku tvoříme na míru vaší akci - standardně nabízíme kombinaci espresso baru a brew baru, aby si každý z vašich hostů přišel na své.
Běžná nabídka obsahuje espresso-based nápoje (espresso, cappuccino, latte, flat white) a filtrovanou kávu.
Je možné připravit veškeré varianty káv i na ledu.
Na baru nám slouží dvoupákový kávovar Nuova Simonelli Appia Life Compact a mlýnek Nuova Simonelli Mythos One.
Filtrovanou kávu vám standardně připravíme metodou V60, v případě zájmu a charakteru vaší akce rády připravíme batch brew na Moccamasteru (strojově filtrovaná káva, vhodná při předpokládaném vyšším zájmu o filtrovanou kávu). -
-
Mimo klasiku rády nabídku doplníme o letní či zimní speciality - u nás nejvíce vede osvěžující espresso tonic či pravá irská káva, nebo pro vaše hosty vytvoříme alko i nealko signature kávové drinky, stačí nám sdělit své preference. :-)
Dále můžeme nabídnout čokoládu, chai latte, výběrové čaje ze sušického Čajového pohlazení nebo limonády z našich domácích sirupů, nebo případně dle sezónní nabídky od lokální Zvonilky.
Prostě vše, co si rádi dáváte ve své oblíbené kavárně (a nebo kdekoliv jinde). -
Mimo signature drink na míru vaší akci nabízíme i zajištění personalizovaných kelímků se jmény novomanželů, případně logem či sloganem vašeho eventu.
V případě zájmu nabízíme doprovodné programy, které například perfektně vyplní čas čekání na ženicha a nevěstu během focení, nebo navodí přátelskou neformální atmosféru mezi vašimi kolegy a obchodními partnery.
Pro vaše hosty můžeme přichystat cupping (řízenou kávovou degustaci), nebo je zasvětit do tajů přípravy filtrované kávy tak, aby si jí doma uměli připravit stejně jako profesionální barista. V individuálních případech nabízíme také rychlozáklady latte artu. -
Rády za vámi dojedeme naprosto kamkoliv. Naším výchozím bodem je Sušice, brána Šumavy, a do 25 km jakýmkoliv směrem dojedeme zcela zdarma.
Budeme rády součástí vašeho dne, i pokud se místo akce koná mimo náš radius, počítáme si však navíc dvě cesty × počet km × 12 Kč/km.
Minimální doba trvání cateringu je 3 hodiny, ale rády s vámi strávíme třeba celý den - ať už potřebujete dopolední rozptýlení nebo kofeinový doping do pozdních hodin, budeme vám k dispozici naprosto kdykoliv. V procesu plánování harmonogramu je nutné počítat i s 30 minutovou přípravou a 30 minutovým úklidem po akci - v této době se káva nepodává.
A jak je to s místem? Kávový catering je od toho, abyste si skvělou kávu mohli dát naprosto kdekoliv. Nezáleží na tom, zda připravujeme kávu uvnitř nebo venku, jediné, co od vás potřebujeme je zásuvka a místo cca 2 × 2 m.
-
Prvním krokem je vyplněním nezávazného rezervačního formuláře, kde nám prosím sdělte vše, co máte na srdci. Pokud je vám příjemnější rovnou e-mail, napište na hey@sipsters.cz nebo zavolejte na číslo +420 607 981 066. Ozveme se vám zpět nejpozději do 3 pracovních dnů!
Rezervace termínu je pro obě strany závazná ve chvíli, kdy si společně odsouhlasíme všechny detaily - především nabídku, místo konání, počet hostů a dobu trvání cateringu (min. 3 hodiny). Předem vám dáme předběžnou cenovou kalkulaci, ze které uhradíte 30% zálohu a termín je váš. Zbytek si dorovnáme po akci.
-
Přesnou cenu vám dáme hned, jak zjistíme o vaší akci více. Odvíjí se hlavně od počtu hostů, obsahu kávové nabídky, místa i doby trvání cateringu.
Minimální doba cateringu je 3 hodiny, a cena do 40 hostů se standardní nabídkou nápojů (espresso bar a brew bar) začíná na částce 7 990 Kč. Před akcí vám zašleme zálohovou fakturu na 30 % předem stanovené ceny - jejím zaplacením potvrdíte tak i svůj termín. Zbylá částka musí být uhrazena do 14 dnů od poskytnutí služby.
V případě zrušení termínu se řídíme storno podmínkami uvedenými ve smluvních podmínkách.