Smluvní podmínky

I. Úvodní ustanovení

Tyto smluvní podmínky platí pro objednání služby kávového cateringu od Bc. Hany Vachouškové, IČ: 19082860, se sídlem Pod Rozhlednou 162, Sušice 342 01 (dále jen „poskytovatel“). Účastníky smluvního vztahu jsou poskytovatel a zákazník, který si službu rezervuje. Zákazníkem může být fyzická i právnická osoba (dále jen „zákazník“). Zákazník, který službu závazně rezervuje, je jedinou odpovědnou osobou ve vztahu k poskytovateli.

Potvrzením rezervace kávového cateringu zákazník vyjadřuje souhlas s těmito smluvními podmínkami.

II. Vznik smluvního vztahu

Smluvní vztah mezi zákazníkem a poskytovatelem vzniká potvrzením rezervace a uhrazením 30% zálohy, jak je uvedeno v článku 3, bodu 3.3 těchto smluvních podmínek. Zákazník uhradí zálohu formou profaktury ve prospěch účtu poskytovatele.

Zákazník i poskytovatel souhlasí s využitím elektronické (e-mailové) komunikace. Oznámení učiněná jedním či druhým způsobem obě strany uznávají jako platné písemné oznámení.

III. Cena cateringu a platební podmínky

3.1. Cena cateringu zahrnuje:

  • Sortiment dle domluvy

  • Hodinovou odměnu pro baristy

  • Cestovné

3.2. Cena cateringu nezahrnuje:

  • Služby poskytnuté v den konání akce, které nebyly zahrnuty do finální cenové nabídky

Další služby, které nebyly zahrnuty ve finální cenové nabídce, budou připočítány k celkové ceně a zohledněny v konečné faktuře. Jedná se zejména o situace, kdy je cateringová služba poskytována nad rámec smluveného rozsahu (každá další započatá hodina nad rámec domluvy se připočítává k celkové ceně dle platného ceníku).

3.3. Úhrada cateringové služby:

Poskytovatel má právo na zaplacení 30% ceny služby před její realizací. Pokud není mezi poskytovatelem a zákazníkem písemně dohodnuto jinak, zákazník je povinen uhradit zálohu 30% ceny cateringu předem na účet poskytovatele. Tímto je služba považována za závazně objednanou. Doplatek 70% ceny je zákazník povinen uhradit nejpozději do 14 dnů od poskytnutí služby, a to na základě faktury zaslané poskytovatelem. Nedodrží-li zákazník platební podmínky pro úhradu cateringu, zanikají účinky smlouvy mezi zákazníkem a poskytovatelem a termín bude nabídnut jiným zájemcům.

IV. Povinnosti zákazníka

  • Poskytnout poskytovateli veškerou součinnost potřebnou k řádnému zabezpečení a poskytnutí služby.

  • Minimálně týden před konáním akce seznámit poskytovatele s prostorovými podmínkami pro vykonávání služby. Povinností zákazníka je zajistit pro poskytovatele přípojku na 230V.

  • Předat poskytovateli údaje o kontaktní osobě, která bude k dispozici v den konání služby a zajistí přístup poskytovatele do objektu, kde má být služba vykonávána.

V. Povinnosti, práva a odpovědnost poskytovatele

  • Poskytovatel je povinen poskytnout zákazníkovi službu ve smluveném rozsahu.

VI. Catering

  • Zákazník má právo po celou smluvenou dobu neomezeně konzumovat nápoje z předem stanovené nabídky a poskytovatel je povinen tuto nabídku zajistit po celou smluvenou dobu.

  • Doba trvání cateringu je předem stanovena (minimum 3 hodiny). Poskytovatel upozorní zákazníka na konec poskytování služby 30 minut před jejím plánovaným skončením. Nedodrží-li zákazník tuto dobu, bude mu účtována cena za další hodinu cateringu dle platného ceníku.

6.1. Doprava na místo

  • Doprava na místo poskytnutí služby je v režii poskytovatele. Veškeré náklady spojené s dopravou na předem smluvené místo hradí zákazník.

6.2. Počet hostů

  • Počet hostů nesmí přesáhnout předem smluvený počet osob, od kterého se odvíjí cena. Přesný, případně předběžný, počet hostů je uveden ve finální cenové nabídce, kterou obdrží zákazník po provedení rezervace. Děti do věku 15 let se nezapočítávají.

  • Přesáhne-li počet hostů předem stanovený smluvený počet, bere zákazník na vědomí, že tato skutečnost může ovlivnit kvalitu poskytované služby. Poskytovatel nenese odpovědnost za případné stížnosti a zákazník ztrácí nárok na případné kompenzace.

VII. Změny ve smlouvě a odstoupení od smlouvy

  • Pokud je poskytovatel nucen z objektivních důvodů před zahájením služby změnit podstatné podmínky smlouvy, může navrhnout zákazníkovi změnu smlouvy. Zákazník má v takovém případě právo souhlasit se změnou nebo od smlouvy odstoupit. Neodstoupí-li zákazník písemným oznámením do 10 dnů od doručení návrhu na změnu, má se za to, že se změnou souhlasí.

  • Zákazník má právo odstoupit od smlouvy o poskytnutí služby.

  • Poskytovatel má právo odstoupit od této smlouvy, jestliže zákazník hrubě porušuje povinnosti stanovené touto smlouvou.

  • Odstoupení od této smlouvy musí být písemné a doručuje se druhé smluvní straně. Odstoupení od této smlouvy nemá vliv na povinnost zaplatit pohledávky vzniklé před odstoupením či storno poplatky.

Storno podmínky:

  • Odstoupení od smlouvy se řídí následujícími stornovacími podmínkami, které stanoví výši stornovacích poplatků.

    • Více než 90 dní před zahájením služby: bez poplatku, záloha je vrácena zákazníkovi.

    • 89 – 60 dní před zahájením služby: vráceno 80% ze zaplacené zálohy.

    • 59 – 30 dní před zahájením služby: vráceno 50% ze zaplacené zálohy.

    • 29 – 7 dnů před zahájením služby: vráceno 25% ze zaplacené zálohy.

    • 6 dnů a méně před zahájením služby: záloha je ponechána poskytovateli.

V odůvodněných případech (nemoc, úmrtí v rodině, vyšší moc apod.) nemusí být storno poplatek účtován na základě rozhodnutí poskytovatele.

VIII. Závěrečná ustanovení

Tyto všeobecné smluvní podmínky platí pro všechny služby poskytované Bc. Hanou Vachouškovou, IČ: 19082860, se sídlem Pod Rozhlednou 162, Sušice 342 01, a vstupují v platnost a účinnost dne 21.2.2023.

Uzavřením smlouvy (zaplacením zálohy) zákazník potvrzuje, že byl seznámen s těmito smluvními podmínkami a v plném rozsahu je přijímá.

Zákazník uzavřením smlouvy rovněž potvrzuje, že byl poskytovatelem informován o možnosti využít mimosoudního řešení sporů u České obchodní inspekce (www.coi.cz) v případě sporu mezi účastníky této smlouvy.